13-09-16

   Hejka, dawno mnie tu nie było , a to dlatego ze nie miałam kiedy zrobić zdjęć bo ostatnio u mnie padało i byłam zabiegana z powodu szkoły . Ale już jestem wracam do was pełna energii i pomysłów.     Napiszcie mi w komentarzach ja wam mijają pierwsze dni szkoły , bo ja nadal nie wierze, że już nie ma wakacji. Teraz zapraszam do oglądania posta i posłuchania mojej ostatnio ulubionej piosenki.






bluzka-ADIDAS
spodenki-no name
buty-Vagabond
kolor na ustach-Exposed  Kylie Cosmetic




You May Also Like

25 komentarze

  1. ładnie

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz prześwietny brzuch! *o* Jest co zazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna stylizacja. Powiem Ci, że masz boski brzuch :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i piosenka też. Ariana jest najlepsza. :)

    szymanska88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! Masz idealną figurę *-* może napiszesz kiedys post jak o nią dbasz, czy coś ;p

    YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia, jesteś naprawdę mega szczupłą osóbką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że wakacje się już skończyły...
    Bardzo fajne zdjęcia :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszulka świetna, lubię takie proste stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wakacje minęły zdecydowanie za szybko :o Świetne zdjęcia ! Masz cudną figurę ! Zabiłabym za takie nogi *.*

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia! Bardzo nam się podobają, aż przypomniałaś nam te cudowne wakacje! :D Supi wpis! <3 Buźka ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Faunę zdjęcia. Światło super!
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia! Fajna stylizacja prosta, ale bardzo mi się podoba :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne i klimatyczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny outfit. Bluzka mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że wracasz! Ja też nie mogę uwierzyć, ze nie ma już wakacji!
    Super zdjęcia!
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjecia ! Spodobała mi się ta bluzka z adidasa :) Ta piosenka Ari również ostatnimi czasy stała się moja ulubiona
    pozdrawiam
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudne zdjęcia, Bardzo ładna Stylizacja lubię ostatnio sportowy look. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham twoje zdjęcia, a ostatnie- powalające!! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz i masz bardzo ładna figurę
    Pozdrawiam,Lu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia!
    Uwielbiam Arianę (nawet słucham teraz jej piosenek z pierwszej płyty, haha :D).
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja, bardzo ładny top :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń