08-11-16



spodnie - pullandbear
kabaretki - h&m
buty - vans
bluzka - noname

You May Also Like

6 komentarze

  1. Wyglądasz super! Moim zdaniem jest to jednak zbyt hmm... odważna(?) stylizacja.
    Kabaretki pod spodniami z dziurami - bardzo mi się podobają, ale tutaj ta dziura prawie na tyłku nie szczególnie do mnie przemawia ;p Ale opróćz tego naprawdę ciekawie i z pewnością oryginalnie :)

    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesująca stylizacja, jak dla mnie za bardzo odważna. Ale kabaretki uwielbiam!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna stylizacja z pazurem, podobają mi się takie :3 Bardzo ładne zdjęcia, dobrze wygląda to, że masz makijaż oraz paznokcie w tym samym kolorze, niby taki detal ale ładnie wszystko uzupełnia <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog i stylizacje! Podoba mi się tu!
    Zostawiam obserwację i pozdrawiam ;*
    esteratakesphotos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super ta koszulka, świetnie wyszła na zdjęciach!

    http://girl0almighty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja! Bardzo odważna, ale takie są najciekawsze!


    Pozdrawiam,
    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń